S jak Simsy

The Sims 4

 

Znalezione obrazy dla zapytania: the sims 4Przejdź do wyszukiwania

The Sims 4 – komputerowa gra symulacyjna, będąca czwartą częścią serii The Sims, w której gracze sterują życiem wirtualnych ludzi. Gra została opracowana przez EA Maxis, a wydana przez Electronic Arts 2 września 2014 na platformę Microsoft Windows.

 

Rozgrywka

W odróżnieniu od poprzednich części serii The Sims Simowie mogą przeżywać emocje takie jak złość, radość, które mają wpływ na rozwój postaci (np. jego zdolności sportowe, inteligencję).

Producenci nie umieścili w grze wielu opcji znanych z poprzednich części serii. Nie ma możliwości przemieszczania się po okolicy bez pojawiających się ekranów ładowania mapy. Brakuje też otwartego otoczenia, co było nowością w poprzedniej części – The Sims 3. Początkowo twórcy oznajmili, że w nowej odsłonie nie pojawią się niektóre elementy znane z poprzednich części serii takie jak np. obecność małych dzieci. Spowodowało to negatywną reakcję fanów. W późniejszym okresie zapowiedzieli jednak, że dodatki pojawią się w kolejnych aktualizacjach gry. W styczniu 2017 wydano darmową aktualizację zatytułowaną The Sims 4: Małe dzieci wprowadzającą do gry dzieci.

Dodatki do gry

Dodatek Premiera Opis
Witaj w pracy 2 kwietnia 2015 Dodatek pozwala graczowi na prowadzenie własnego biznesu oraz pracę w kilku różnych profesjach (detektyw, lekarz i naukowiec).
Spotkajmy się 10 grudnia 2015 Drugi oficjalny dodatek do gry, skupiający się na aspektach towarzyskich Simów.
Miejskie życie 3 listopada 2016 Wprowadza możliwość zamieszkania w wieżowcu oraz uczestnictwa w festiwalach.
Psy i koty 10 listopada 2017 rozszerza grę o możliwość zaopiekowania się psami i kotami oraz rozwój kariery weterynarza.
Cztery pory roku 22 czerwca 2018 Wprowadza do gry zmienne warunki pogodowe.
Zostań gwiazdą 16 listopada 2018 Szóste oficjalne rozszerzenie do gry, wprowadzające do niej przemysł rozrywkowy.

Wyspiarskie życie

21 czerwca 2019 Siódme rozszerzenie do gry, wprowadzające do niej możliwość zamieszkania na tropikalnej wyspie, syreny oraz karierę ekologa.
Uniwersytet 15 listopada 2019 Ósme rozszerzenie, w którym simowie będą mieli możliwość pójścia na studia.

 Pakiety rozgrywki

Pakiet Premiera Opis
Ucieczka w plener 13 stycznia 2015 Rozszerza rozgrywkę o możliwość uczestniczenia w aktywności poza miastem w nowej lokacji – Granitowych Kaskadach.
Dzień w spa 15 lipca 2015 Umożliwia graczom odwiedzenie spa, siłowni lub ośrodka masażu.
Zjedzmy na mieście 7 czerwca 2016 Umożliwia odwiedzanie restauracji i prowadzenie własnych
Wampiry 24 stycznia 2017 Umożliwia graczowi wcielenie się w postać wampira oraz pozwoli odwiedzić nowe miasto – Forgotten Hollow.
Być rodzicem 30 maja 2017 Dodaje możliwość podjęcia opieki nad potomstwem.
Przygoda w dżungli 27 luty 2018 Pakiet oferuje dostęp do nowego miasta Selvadorada inspirowanego tropikalną dżunglą Ameryki Południowej oraz szereg aktywności związanych z archeologią i poszukiwaniem skarbów.
StrangerVille 26 luty 2019 Rozszerza rozgrywkę o możliwość odwiedzenia tajemniczego miasta StrangerVille.
Kraina magii 10 września 2019 Pozwala na wcielenie się w rolę czarodzieja.

Akcesoria

Akcesoria Premiera Opis
Wytworne przyjęcie 19 maja 2015 DLC pozwala graczom na wydanie przyjęcia dla gości.
Perfekcyjne patio 16 czerwca 2015 Umożliwia zaaranżowanie przestrzeni do wypoczynku pod gołym niebem. Wprowadza do gry interaktywne wanny z hydromasażem, obiekty i dekoracje pozwalające wypełnić przestrzeń na tarasie oraz przy basenie, a także nowe ubrania i fryzury.
Kuchnia na wypasie 11 sierpnia 2015 Pozwala na dodanie nowego sprzętu kuchennego.
Upiorności 29 września 2015 Dodaje możliwość ubrania postaci w kostiumy związane z Halloween.
Kino domowe 12 stycznia 2016 Umożliwia umieszczenie w pokoju kina domowego, dodaje nowe meble i elementy dekoracyjne.
Romantyczny ogród 9 luty 2016 Dodaje wiele obiektów, które można umieścić w ogrodzie np. studnię życzeń i fontannę.
Pokój dzieciaków 28 czerwca 2016 Gracz może zmienić młodszym simom pokój, dodać teatrzyk kukiełkowy oraz arenę pustkostworków.
Zabawa na podwórku 19 lipca 2016 Pozwala graczom dostosować wystrój ogrodu dzięki roślinom i stylowym lampom, przebrać się w nowe, swobodne ubrania oraz skorzystać z nowych ślizgawek.
Styl dawnych lat 6 grudnia 2016 Akcesoria związane ze stylem „vintage”.
Wieczór na kręgielni 29 marca 2017 Akcesoria dodają możliwość gry w kręgle.
Fitness 20 czerwca 2017 Rozszerzenie dodaje możliwość ćwiczeń na bieżni wspinaczkowej oraz innych przyrządach sportowych.
Małe dzieci 24 sierpnia 2017 Rozszerzenie pozwala na udekorowanie pokoju potomstwa oraz budowę placu zabaw wyposażonego m.in. w tunele i baseny z piłeczkami.
Wielkie pranie 16 stycznia 2018 Rozszerzenie dodaje możliwość prania brudnych ubrań simów. Udostępniono m.in. suszarki na ubrania, sznur do rozwieszania prania oraz pralkę ręczną.
Mój pierwszy zwierzak 13 marca 2018 Dodaje do gry nowe zwierzęta – chomika oraz jeża. Ponadto dodano przedmioty nawiązujące kształtem lub kolorem do zwierząt oraz nowe stroje dla nich i simów. Jest to pierwszy zestaw w historii serii, który wymaga innego dodatku (tzn. Psy i koty).
Moschino 13 sierpnia 2019 Dodaje do gry ubrania włoskiej marki Moschino, pozwala też wcielić się w rolę fotografa mody.

 

 

 

The Sims 3

 

Znalezione obrazy dla zapytania: the sims 3

 

The Sims 3 – komputerowa gra symulacyjna, będąca trzecią częścią serii The Sims. Została stworzona przez The Sims Studio i wydana przez Electronic Arts 2 czerwca 2009 roku.

Eksploracja okolicy

19 marca 2008 Electronic Arts podało nową funkcję gry The Sims 3: otwarte otoczenie. Simowie mogą badać świat poza domem bez ekranów ładowania. Gracze mogą także oddziaływać z każdym budynkiem w okolicy, np. gracz może wprowadzić swoich podopiecznych do domów ustawionych obok siebie. Obecnie każdy Sim prowadzi własne życie jednocześnie: ludzie będą poruszać się, przenosić, brać ślub itd. Istnieje co prawda ograniczenie powierzchni, na której można stawiać obiekty, ściany, dachy itp. Większość budynków użytku publicznego została zaprojektowana tak, że nie można zobaczyć ich wnętrza (np. księgarnia, sklep spożywczy), są to tzw. „królicze nory”. Na takiej samej zasadzie działają budynki pracy, jednak możliwe jest ustawienie kilku opcji, np. Sim może leniuchować lub ciężko pracować na swoją wypłatę kosztem potrzeb. W dodatku Kariera gracz ma możliwość kierowania swoim Simem w pracy, decydując o jego awansach, czy porażkach. Wraz z tym dodatkiem gracz ma możliwość dodawania własnych parcel, drzew, krzewów oraz różnych ozdób w mieście.

Umiejętności

 

Wiele umiejętności zależy od zdolności, np. zaawansowane interakcje społeczne dostępne jedynie dla Simów o wysokim stopniu charyzmy, specjalne piosenki dla gitarzystów i możliwość ulepszenia obiektów przez majsterkowiczów (samoczynnego czyszczenia się, więcej kanałów w TV, itp.). Malarstwo, pisanie i muzyka są teraz różnymi umiejętnościami, w przeciwieństwie do poprzednich części gry, gdzie objęte były jedną umiejętnością „Kreatywność” lub „Inwencja” (w The Sims). Obrazy nie są teraz generowane losowo, a są zależne od cech charakteru Simów. Umiejętności można zwiększyć poprzez praktykowanie jakiejś czynności (np. gra na gitarze, praca w ogrodzie, fotografowanie, itp.), czytanie książek na temat umiejętności lub podjęcie odpłatnego kursu w mieście.

 

Kariery

 

W grze dostępnych jest jedenaście karier dla Simów (dodatkowo 9 z dodatkiem Kariera, 3 z dodatkiem Po zmroku, 1 z dodatkiem Pokolenia, 3 z dodatkiem Zostań gwiazdą, 1 z dodatkiem Nie z tego świata i 1 z dodatkiem Cztery Pory Roku, 2 z dodatkiem Rajska wyspa i 2 z dodatkiem Skok w przyszłość). Każda z nich ma budynek pracy w okolicy (czasem jeden wspólny dla kilku karier). Simy mogą się ubiegać o pracę, szukając oferty w gazecie lub komputerze. Dostępna jest też funkcja osobistego odwiedzenia miejsca pracy. Chociaż, tak jak w poprzednich częściach, Simowie są niewidoczni podczas pracy, gracz jednak może w pewnym stopniu nimi kierować. Istnieją również zatrudnienia na pół etatu. Simy mogą dostać dodatkowe zlecenie związaną z pracą, np. dostarczenie dokumentów do ratusza. Niektóre kariery mają nagrody dla Simów – kilka lub tylko jedną, jak w The Sims 2. Kariera może również oddziaływać na kilka możliwych promocji lub okazji. W dodatku Kariera i Pokolenia gracz ma możliwość kierowania swoim Simem w pracy (tylko w sześciu karierach). Widoczne jest jego miejsce pracy od środka i można wypełniać różne zadania, które będą wpływać na awans naszego Sima. Dodatkowe kariery w tym dodatku, to np. stylista, detektyw, pogromca duchów, projektant wnętrz itp. Kariera lekarza, która była w podstawowej wersji gry została wzbogacona o dodatkowe możliwości, takie jak między innymi robienie zastrzyków innym Simom.

Tworzenie Sima]

 

Trójwymiarowe modele Simów gracz może dowolnie zmieniać pod względem wagi, umięśnienia, włosów, odzieży, itp. Dostosować można niemal wszystko, co znajduje się w grze, w tym meble, odzież i obuwie. Na Simów można także nakładać takie detale jak piegi. Suwaki zastąpiły guziki funkcji z poprzednich wersji gry, np. suwak zastępuje wybór figury wirtualnej postaci jedynie w dwóch rodzajach (chudy i otyły). Kolor karnacji, włosów; rodzaj tonu, tekstur odzieży i inne rzeczy mogą być również dostosowane poprzez suwaki.

Dodatki do gry

Dodatek Data wydania Opis
Wymarzone podróże Am.Płn.: 17 listopada 2009
EU: 20 listopada 2009
Simowie mogą odwiedzić ośrodki turystyczne w prawdziwych krajach: Francji, Egipcie oraz Chinach.
Kariera Am.Płn.: 1 czerwca 2010
EU: 3 czerwca 2010
PL: 4 czerwca 2010
Dodatek opierający się na karierze. Gracz kieruje Simami w pracy i sam decyduje, czy dostanie awans, czy popełni życiową porażkę. Dodatek dodaje do gry dziewięć całkiem nowych karier oraz jedną: doktora, uzupełnioną o wiele dodatkowych funkcji. Dodano także specjalnie przygotowane miasto – Twinbrook, które jest starym przemysłowym miastem z ogromną tamą, która stworzyła sztuczne jezioro, gdzie wokół mieści się miasto i bagna.
Po zmroku Am.Płn.: 26 października 2010
EU: 28 października 2010
PL: 29 października 2010
Simowie mogą iść na imprezę na dachu wieżowca lub bawić się w najmodniejszym klubie w mieście. Rozszerzenie pozwala wziąć udział w przyjęciach, a także umożliwia koncertowanie z własnym zespołem i kąpanie się po zmroku w jacuzzi. Sim może także zostać wampirem i mieć specjalne moce. Pojawia się nowe miasto o nazwie Bridgeport.
Pokolenia Am.Płn.: 31 maja 2011
PL: 1 czerwca 2011
EU: 3 czerwca 2011
Simowie mogą posiadać własne domki na drzewie i pojawił się kryzys wieku średniego. Nowymi rzeczami m.in. są wózek dla dziecka i schody kręcone. Dodatek ten nie wprowadza nowego miasta, ale dodaje ok. 10 nowych parcel.
Zwierzaki Am.Płn.: 18 października 2011
EU: 21 października 2011
PL: 27 października 2011
Simowie mogą posiadać w swoim domu zwierzaki, jak też spotykać je na mieście. Pojawia się nowe miasto Appaloosa Plains.
Zostań gwiazdą Am.Płn.: 6 marca 2012
EU: 8 marca 2012
Simowie mogą zostać piosenkarzami, magikami, akrobatami lub DJ'ami. Dodatek zawiera nowe miasto Starlight Shores.
Nie z tego świata Am.Płn.: 4 września 2012
EU: 6 września 2012
Wprowadza do gry wilkołaki, zombie, czarodziejów, wróżki i inne magiczne stwory jak też i samą magię. Dodatek zawiera nowe miasto Moonlight Falls
Cztery pory roku Am.Płn.: 13 listopada 2012
EU: 15 listopada 2012
Wprowadza do gry cztery pory roku: wiosnę, lato, jesień i zimę. Podczas każdej z pór na Simów czekają nowe możliwości takie jak: jazda na snowboardzie, gra w piłkę, spacery czy pływanie.
Studenckie życie Am.Płn.: 5 marca 2013
EU: 7 marca 2013
Umożliwia Simom uczestniczenie w życiu studenckim.
Rajska wyspa Am.Płn.: 25 czerwca 2013
EU: 27 czerwca 2013
Motywem przewodnim dodatku jest morze i aktywności z nim związane. Simowie mogą zbudować łodzie mieszkalne. Oprócz tego wznieść można stacjonarne domy na wodzie, a nawet ekskluzywne nadmorskie hotele, mogą też nurkować i bawić się. Nowym miastem jest Isla Paradiso.
Skok w przyszłość Am.Płn.: 23 października 2013
EU: 24 października 2013

Simowie mają możliwość zamieszkania w przyszłości. W dodatku pojawia się miasto Oasis Landing – miasto przyszłości. 

 

Akcesoria do gry

Pakiet akcesoriów Data wydania Opis
Nowoczesny apartament Am.Płn.: 2 lutego 2010
EU: 5 lutego 2010
Pierwsze akcesorium do The Sims 3. Dodaje do gry nowoczesne i luksusowe obiekty np. telewizory, sprzęty Hi-Fi itp. Oprócz tego znajdują się 3 obiekty z The Sims i The Sims 2: wibrujące łóżko, elektryczna gitara i akwarium.
Szybka jazda Am.Płn.: 7 września 2010
EU: 10 września 2010
Drugie akcesorium do The Sims 3. Gra pozwala na wybranie jednego z czterech stylów: wyścigowego, filmowo-sensacyjnego, rockabilly i luksusowego. Każdy z nich zaoferuje nowe przedmioty, w tym ubrania, meble i pojazdy. Każdy Sim będzie mógł wybudować unikalny garaż, w którym będzie trzymał swojego hot roda, samochód wyścigowy czy motocykl.
Impreza w plenerze Am.Płn.: 1 lutego 2011
EU: 4 lutego 2011
Trzecie akcesorium do The Sims 3. Dotyczy ono wystroju ogrodu. Pojawiają się ekskluzywne tarasy oraz nowe obiekty specjalnie do wystroju ogrodu.
Miejskie życie Am.Płn.: 26 lipca 2011
EU: 29 lipca 2011
Czwarte akcesorium do The Sims 3. Dotyczy wystroju miasta, przede wszystkim miejskich atrakcji dla Simów.
Luksusowy wypoczynek Am.Płn.: 24 stycznia 2012
EU: 27 stycznia 2012
Piąte akcesorium do The Sims 3. Dotyczy luksusowego wystroju mieszkania oraz nowych elementów wizualnych Sima.
Słodkie niespodzianki Katy Perry Am.Płn.: 5 czerwca 2012
EU: 8 czerwca 2012
Szóste akcesorium do The Sims 3. Dotyczy obiektów inspirowanymi Katy Perry i obiektami z jej teledysku California Gurls. Pojawia się wiele "słodkich" rzeczy.
Diesel Am.Płn.: 10 lipca 2012
EU: 12 lipca 2012
Siódme akcesorium do The Sims 3. Dodaje do gry ubrania, fryzury i obiekty sklepu Diesel.
Szalone lata 70., 80. i 90. Am.Płn.: 22 stycznia 2013
EU: 24 stycznia 2013
Ósme i przedostatnie akcesorium do The Sims 3. Dodaje ubrania, fryzury z lat 70., 80. i 90.
Film Am.Płn.: 10 września 2013
EU: 12 września 2013
Dziewiąte i ostatnie akcesorium do The Sims 3. Dotyczy ubrań oraz fryzur z filmów i przebojów telewizyjnych.

 

The Sims 1

 

 Znalezione obrazy dla zapytania: the sims 1

The Sims – komputerowa gra symulacyjna, stworzona przez firmę Maxis, a wydana 31 stycznia 2000 roku w Stanach Zjednoczonych przez Electronic Arts. Od czasu wydania sprzedała się w ponad szesnastu milionach kopii na całym świecie,
dzięki czemu otrzymała tytuł najlepiej sprzedającej się gry na komputery osobiste w historii gier.

Rozgrywka
The Sims nie posiada zdefiniowanego celu, jaki gracz ma osiągnąć. Gracz ma jedynie za zadanie organizowanie czasu kierowanym przez niego wirtualnym postaciom, zwanym Simami i pomaganie im w osiąganiu ich własnych celów rozwojowych. Z tego powodu gra może potencjalnie toczyć się w nieskończoność.
Gracz wydaje polecenia, co Simowie mają robić w danym czasie, np. czy mają się bawić, czytać, ćwiczyć swoje umiejętności. Dzięki skryptom sztucznej inteligencji, postacie posiadają wolną wolę i wykonują czynności w odpowiedniej kolejności. Ponadto Simowie potrzebują rozrywek w swoim życiu; jeżeli jej nie otrzymają, pasek szczęścia (rozrywki) będzie się obniżał, a Simowie popadną w depresję

Technologia
The Sims używa kombinacji technik trójwymiarowej i dwuwymiarowej grafiki. Simy są trójwymiarowymi wielopoligonowymi obiektami, ale domy i wszystkie obiekty w nich to prerenderowane bitmapy.

Dodatki do gry

Dodatek Data wydania Opis
Światowe Życie

Am.Płn.: 30 sierpnia 2000

PL: 30 września 2000

Pierwszy dodatek do The Sims. Dodatek dodaje więcej obiektów, zdarzeń i możliwość posiadania wielu sąsiedztw.
Balanga

Am.Płn.: 28 marca 2001

PL: 9 kwietnia 2001

Drugi dodatek do The Sims. Dodatek dodaje obiekty związane z imprezami, np. podświetlana podłoga oraz ułatwia zapraszanie gości.
Randka

Am.Płn.: 14 listopada 2001

PL: 29 listopada 2001

Trzeci dodatek do The Sims. Dodatek pozwala Simom na zabranie innego Sima na np. romantyczną kolację w nowej dzielnicy miasta.
Wakacje

Am.Płn.: 26 marca 2002

PL: 17 kwietnia 2002

Czwarty dodatek do The Sims. Dodatek pozwala na zafundowanie Simom wakacji w różnych miejscach wypoczynkowych.
Zwierzaki

Am.Płn.: 24 września 2002

PL: 1 października 2002

Piąty dodatek do The Sims. Dodatek daje Simom możliwość opiekowania się zwierzętami i hodowanie warzyw, oraz rozszerza dzielnicę mieszkalną, przez dodanie starówki.
Gwiazda

Am.Płn.: 12 maja 2003

PL: 27 maja 2003

Szósty dodatek The Sims. Dodatek pozwala Simom na odwiedzenie miasta podobnego do Hollywood i zostanie tytułową gwiazdą.
Abrakadabra

Am.Płn.: 28 października 2003

PL: 4 listopada 2003

Siódmy i ostatni dodatek The Sims. Dodatek umożliwia Simom używanie magii, rzucanie klątw i wprowadza nową część miasta.



 

The Sims 2

Znalezione obrazy dla zapytania: the sims 2

The Sims 2 – komputerowa gra symulacyjna, będąca drugą częścią serii The Sims. Gra została opracowana przez firmę Maxis i jednego z jej założycieli, programistę oraz projektanta gier Willa Wrighta, a wydana przez Electronic Arts 14 września 2004 roku. Już w ciągu dziesięciu dni od tej daty biła rekordy sprzedaży, oszacowano, że było to ponad milion kopii, tym samym stała się wówczas najbardziej dochodowym tytułem w historii firmy.

Tworzenie nowego Sima
Dzięki rozbudowanemu interfejsowi tworzenia Simów i mnogości przeróżnych opcji możemy:

w dowolny sposób zmieniać – jego rysy twarzy, fryzurę, kolor włosów i oczu, tuszę, karnację oraz makijaż i brwi
określić wiek – małe dziecko, dziecko w wieku szkolnym, nastolatek, student (z dodatkiem The Sims 2: Na Studiach), dorosły lub emeryt
wybrać ozdobne dodatki – okulary, a z dodatkiem The Sims 2: Podróże też kolczyki (nie tylko w uszach), bransoletki i ozdoby szyi
dobierać garderobę uzależnioną od pory dnia, czy też okazji – codzienna, wizytowa, sportowa, strój kąpielowy, bielizna, piżama, okrycia wierzchnie (z dodatkiem The Sims 2: Cztery pory roku)
określić priorytety życiowe – pragnienie bycia sławnym, dążenie do bogactwa, pragnienie tworzenia rodziny, chęć zdobywania wiedzy, pragnienie romansowania, pragnienie przyjemności oraz apetyt na smażony ser (z dodatkiem The Sims 2: Nocne Życie).

wybrać znak zodiaku

sprecyzować preferencje „chemii Simów” odpowiedzialne za relacje między Simami (z dodatkiem The Sims 2: Nocne Życie i nowszymi)

Dodatki do gry

Do gry co pewien czas wydawane były dodatki mające na celu jej odświeżenie, a też dzięki nim The Sims 2 zdobywa coraz to nowych wielbicieli. Wyróżnia się 3 typy takich dodatków:
Expansion Pack –
duże dodatki, wprowadzające wiele nowych przedmiotów, interakcji, postaci, mebli, ubrań itd.
Mini Pack –
małe dodatki, są to zwykle tylko zbiory kilkunastu nowych przedmiotów i ubrań
Stuff Pack –
akcesoria, wzbogaca grę o dużą ilość nowych obiektów i ubrań oraz (czasem) interakcje.

Wydane dodatki do gry Wydane Akcesoria
Na studiach- dzięki temu dodatkowi Simy mogą pójść na studia i także zdobywając wysokie oceny w nauce otrzymywać dodatkowe miejsce na pragnienie albo zmianę życiowej aspiracji. Zmiany w rozgrywce to wprowadzenie wskaźnika reputacji, 4 nowe kariery (artysta, show-biznes, badacz nauk przyrodniczych, kariera paranormalna) i inne. Dodatek trafił na sklepowe półki 11 marca 2005 roku. Zestaw świąteczny- dzięki temu dodatku simy maja teraz możliwość urządzenia prawdziwych świąt. Mogą w salonie postawić wielką choinkę lub przyozdobić okna witrażami. Jeśli zostawisz na noc ciastka, odwiedzi cię Święty Mikołaj, który podaruje twoim Simom prezent. 
Nocne życie-  wprowadza nowe sposoby budowania i ozdabiania domów Simów, nowe stroje, umożliwia Simom spędzanie czasu w mieście na tańcach, karaoke, grze w kręgle czy randkach. Pojawił się nowy rodzaj aspiracji – przyjemność. Możliwe stało się także kupno samochodów i jeżdżenie nimi (wymagane jest dobudowanie garażu lub podjazdu). Rozszerzony został zasięg widoczności otoczenia. Dołączone do dodatku są też przedmieścia. Dodatek jest dostępny od 13 września 2005 roku. Rozrywka rodzinna- nowa kolekcja ubrań, mebli, dekoracji i akcesoriów dla Simów. W dodatku są np. nowe zestawy do dekoracji domu – morski, podwodny i baśniowy, kostiumy dla dzieci i dorosłych, oraz ponad 60 nowych obiektów, w tym zamkowe łóżka, przebrania na lato, tropikalne ozdoby na ściany i wiele innych. Dodatek trafił do sklepów 14 kwietnia 2006 r.
Własny biznes- w tym dodatku Simy mają możliwość założenia własnego biznesu – od sieci restauracji przez high-endowe sklepy elektroniczne po centra handlowe i butiki. Wprowadzono wiele udoskonaleń, między innymi windy, miejsce do tworzenia produktów ręcznie robionych, kierowanie grupą podwładnych w sklepie itd. W sklepach od 14 marca 2006 roku. Szyk i elegancja- kolekcja luksusowych mebli, modnych ubrań i wystawnych elementów dekoracyjnych, dzięki nim Simy mogą spełniać swoje zachcianki i prowadzić wykwintne życie. Pozwala tworzyć pełne przepychu wnętrza, urządzać sypialnie, salony i jadalnie meblami najwyższej jakości. Zestaw akcesoriów oferuje 60 nowych przedmiotów. Trafił do sklepów 1 września 2006 r.
Zwierzaki- w tym dodatku Simy mogą mieć własne zwierzaki: psy i koty. Świnki morskie, papugi i rybki można pozyskać w trybie kupowania. Zwierzęta mogą mieć własną pracę. Poszerzone zostały możliwości w trybie kupowania i w trybie budowy. Data premiery to 17 października 2006. Na święta- akcesoria na potrzeby świąt Bożego Narodzenia, zabawy sylwestrowej, Halloween czy Wielkanocy. „Na święta” zawiera minipak „Zestaw Świąteczny” (z 40 przedmiotami) oraz 20 nowych przedmiotów. Dostępne w sklepach od 10 listopada 2006 r.
Cztery pory roku- Do gry dodano cztery pory roku – każda trwa ok. 5 dni, jednak jak w rzeczywistym świecie, może trwać dłużej lub krócej. Dodano ogrodnictwo pozwalające tworzyć eliksiry – rośliny muszą być sadzone i zbierane w odpowiednich porach roku, jednak można również zbudować szklarnię. W dodatku pojawia się również ubranie wierzchnie, które musi być odpowiednie do danej pogody. Można również przypisać fryzury do ubrań (np. rozpuszczone włosy w ubraniu codziennym, a ładnie spięte w stroju wizytowym). Do tego wszystkie dochodzi jeszcze parę pomniejszych opcji jak np. schładzanie czy rozgrzewanie Simów napojami. Premiera odbyła się 2 marca 2007. Impreza!- dodatek bazujący na imprezach takich jak: ślub, piknik, urodziny itp. Dojdzie 60 nowych ubrań, ozdób i innych rzeczy kojarzących się z imprezą. Polska premiera 9 kwietnia 2007, a światowa 6 kwietnia 2007
Podróże- ten dodatek bazuje na dodatku „Wakacje” z poprzedniej części gry, co było już wspominane. Jego premiera odbyła się 7 września 2007. W grze dostępne są trzy warianty zabawy: luksusowy apartament na rozległej, tropikalnej wyspie, biwakowanie na szczycie dziewiczej góry oraz poznawanie kultury Dalekiego Wschodu. Moda z H&M- znajdują się tu ubrania, które zaprojektował sklep odzieżowy H&M. Premiera odbyła się 8 czerwca 2007 roku

 

Czas wolny- w tym dodatku zwrócimy uwagę na różnego rodzaju zajęcia, które Simowie będą mogli wykonywać w wolnym czasie. Zajęcia te to przede wszystkim: gra na instrumentach muzycznych, uprawianie sportu, taniec, pielęgnowanie samochodu, szukanie życia pozaziemskiego, lepienie garnków i wiele innych czynności. Premiera odbyła się 29 lutego 2008 r. Młodzieżowy styl-  zestaw akcesoriów dla nastoletnich simów, mających podkreślić ich styl i indywidualność. W sklepach od 9 listopada 2007.
Osiedlowe życie- dzięki dużej ilości okolicznych mieszkańców łatwiej jest nawiązywać znajomości. Dostępne są nowe atrakcje jak chociażby plac zabaw dla dzieci, kawiarnia, pokazy breakdance w parku. Dodatek pozwala na zetknięcie się z nowymi grupami społecznymi, m.in.: wielbiciele technicznych gadżetów, sportsmeni oraz artystycznie zorientowani członkowie lokalnej bohemy. Simy mogą żyć w bardzo zróżnicowanychmieszkaniach – począwszy od kwater wynajętych w kilka osób, a skończywszy na luksusowych apartamentach z własnym lokajem. Do gry zostały wprowadzone także triki magiczne. Premiera odbyła się 26 sierpnia 2008.

Kuchnia i łazienka. Wystrój wnętrz- daje możliwość wystrojenia kuchni i łazienki w dwóch stylach: romantycznym i nowoczesnym. Pojawił się 15 kwietnia 2008.

 

IKEA urządza dom- meble i dekoracje zaprojektowane przez firmę IKEA, na wzór dodatku zaoferowanego przez H&M. Dodatek wydany 24 czerwca 2008.

 

Rezydencje i ogrody- ostatnie akcesoria do gry The Sims 2. Wprowadzają nowe obiekty do ogrodu, a także wyjątkowo nowe narzędzie budowy i interakcje. Nowością jest możliwość zmieniania kąta nachylenia dachu, panel słoneczny czy zjeżdżanie po poręczy. Polska premiera 14 listopada 2008.

 

 

 

Main Menu

Zaloguj się

Copyright © 2013-2025. All Rights Reserved.